СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/ecovis/2024-1-7

Ключові слова:

соціалізація трудових процесів, мотивація персоналу, соціальна складова мотивації, торговельне підприємство, продуктивність праці

Анотація

У роботі розглядається система матеріальної та нематеріальної мотивації працівників торговельних підприємств, їхній вплив на ефективність продажів, рівень задоволеності співробітників та формування довгострокових відносин між компанією та персоналом. Особлива увага приділяється питанням прозорості системи стимулювання, необхідності об'єктивного оцінювання результатів роботи співробітників, а також впливу корпоративної культури на формування мотиваційної політики. Висвітлюються методи формування мотиваційної стратегії та її адаптації до змін ринку в умовах соціалізації економіки, глобалізаційних змін, розширення дистанційної зайнятості, воєнного стану та трансформації організаційних структур. Розглядається вплив соціальних факторів на продуктивність співробітників, а також методи стимулювання персоналу відповідно до їхніх потреб. Особлива увага приділена побудові прозорої мотиваційної системи, забезпеченню справедливості винагород та створенню комфортного робочого середовища.

Посилання

Карпенко Ю. В. Особливості мотивації правників торгівлі у сучасних умовах. Науковий вісник PUET: Economic Sciences. 2015. № 3 (59). С. 292–295.

Костюк К., Шарий В. Система мотивації для збереження персоналу торговельного підприємства. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 62. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-17 (дата звернення: 29.05.2024).

Заставнюк Л. І., Липовецька Т. Р. Проблематика системи мотивації персоналу в сучасному менеджменті підприємства. Приазовський економічний вісник. 2019. Вип. 3 (19). С. 166–172.

Назаренко С. А., Малиновський А. І. Інноваційні методи мотивації на сучасному торговому підприємстві. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 57. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3157/3080 (дата звернення: 29.05.2024).

Медведєва А. В., Тодорюк С. І., Кобеля З. І. Емоційна мотивація: як лідери можуть створювати продуктивне середовище. Актуальні питання економічних наук. 2024. Вип. (6). URL: https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/132/135 (дата звернення: 29.05.2024).

Кобеля З. І., Мельник О. І., Метліцька О. П. Тенденції розвитку оптової торгівлі в економіці ринкового типу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 1. С. 149–154.

Галайда Т. О., Мозуль А. Р. Формування ефективної моделі управління персоналом торговельного підприємства в умовах воєнного стану. Галицький економічний вісник. 2024. Том 90. № 5. С. 193–200.

Karpenko Yu. V. (2015). “ Features of motivation of trade lawyers in modern conditions”. Naukovyj visnyk PUET: Economic Sciences [Scientific Bulletin of PUET: Economic Sciences], № 3 (59), P. 292–295.

Kostiuk K., Sharyj V. (2024). “Motivation system for retaining personnel in a commercial enterprise”. Ekonomika ta suspil'stvo [Economy and society], Vyp. 62. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3899/3820 (accessed May 29, 2024).

Zastavniuk L. I., Lypovets'ka T. R. (2019). “Issues of personnel motivation systems in modern enterprise management”. Pryazovs'kyj ekonomichnyj visnyk [Priazovskyi Economic Herald], Vyp. 3 (19), P. 166–172.

Nazarenko S. A., Malynovs'kyj A. I. (2023). “Innovative motivation methods in a modern commercial enterprise”. Ekonomika ta suspil'stvo [Economy and society], Vyp. 57. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3157/3080 (accessed May 29, 2024).

Medvedieva A. V., Todoriuk S. I., Kobelia Z. I. (2024). “Emotional motivation: how leaders can create a productive environment”. Aktual'ni pytannia ekonomichnykh nauk [Current issues in economic sciences], Vyp. 6. Available at: https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/132/135 (accessed May 29, 2024).

Kobelia Z. I., Mel'nyk O. I., Metlits'ka O. P. (2019). “Trends in the development of wholesale trade in a market economy”. Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu. Ekonomichni nauk [Bulletin of Khmelnytsky National University. Economic Sciences], № 1. P. 149–154.

Halaida T. O., Mozul A. R. (2024). “Formation of an effective model of personnel management in a commercial enterprise under martial law”. Halytskyi ekonomichnyi visnyk [Galician Economic Herald], Ternopil, T. 90 № 5. P. 193–200.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-20

Як цитувати

Кобеля, З., Тодорюк, С., & Чумак, М. (2024). СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Scientific Journal of Yuriy Fedkovich Chernivtsi National University Economics, (1), 42–47. https://doi.org/10.32782/ecovis/2024-1-7